Rólunk
Célunk olyan hirdetési hálózatok üzemeltetése, amelyek partnereink számára modern megoldásokat biztosítanak. Az elmúlt években a beltéri reklámozás sok esetben kimerült a különböző méretű, papír alapú plakátok kihelyezésével. A digitális világ igényei viszont teljesen háttérbe szorították ezeknek a megjelenési formáknak a hatékonyságát.
Vállalkozásunkat testvérpárként 2017-ben alapítottuk. Kezdetben a hálózatunk az egyetemi rendszerrel indult.
Mindketten végigjártuk az egyetemet és hallgatóként megtapasztaltuk, hogy a cégek jelentős erőfeszítést és energiát fordítanak arra, hogy hatékonyan meg tudják szólítani munkáltatói (HR) szempontból a jövő szakképzett munkavállalóit még az egyetem falain belül vagy, ha marketing szemszögből nézzük: a fiatal, trendérzékeny, az új dolgok iránt a legnyitottabb és legbefogadóbb célközönségeket.
Piackutatásunk során azt tapasztaltuk, hogy nehéz eljuttatni a kampány üzeneteket e célcsoport irányába, pedig számos kampány üzenete a hallgatók érdekét is nagyban szolgálja. Ennek megoldására született meg az egyetemi hálózatunk, melyről cégünk a nevét is kapta.
Az egyetemi hálózatunk bővülésével párhuzamosan folyamatosan monitoroztuk a Partnereink igényeit és a piaci lehetőségeket, ennek következtében építettük ki a gyógy- és élményfürdős hálózatunkat, valamint ezt követően a fitness hirdetési hálózatot, melyek kiváló lehetőséget kínálnak változatos összetételű, értékes célközönség hatékony elérésére. A fürdők és a fitness termek hatalmas, jelentős vásárlóerővel rendelkező tömegeket mozgatnak.
Mindhárom hálózatunk országos lefedettséggel rendelkezik. Jelenleg már több mint 60 helyszínek vannak jelen digitális eszközeink.
Hirdetési hálózataink
3 hirdetési hálózatunkkal egyedi célközönségeknek jelenítheted meg hirdetéseidet, országszerte több mint 70 helyszínen!
A beltéri reklámozás leginnovatívabb megoldása
- szolgáltatásunk megoldást nyújt a papír alapú plakátok korlátozott eredményességére
- mozgóképes, figyelemfelkeltő reklámozás, amely arányait és formavilágát tekintve az okostelefont idézi, így segítve a reklámok befogadását
- kijelzőinket minden esetben olyan pontokra telepítjük, ahol az adott célközönség a legnagyobb számban fordul meg
- nem csak reklámokat jelenít meg, hanem információs pontként is szolgál, így a célközönség keres eszközeinket