18-25+ év közöttiek
munkaerőpiacra lépés előtt álló, magasan képzett réteg

A hallgatók keresik a felületet
Az eszközeinket partnereink mellett az egyetemek is használják, saját információk közlésére, így a hallgatók nem csak látják a felületet, de keresik is azt.

A célközönség diktálja a trendeket
A fiatal felnőtt korosztály nem csak érzékeny az új trendekre, de diktálják is azokat. Az új dolog iránti befogadóképesség kivételes célközönséggé teszi az Y- és Z-generáció speciális rétegét.

Munkaerőpiacra lépés előtt álló korcsoport
Legjobban az egyetemista korosztály határolja be a munkaerőpiacra lépés előtt álló fiatalokat. Ezért az egyetemi hálózatunk kihagyhatatlan eleme az employer branding és toborzó kampányoknak.
UnivAdvert hirdetési helyszínek
Az egyetemi helyszínek július és augusztus hónapokban nem üzemelnek!
Miért válaszd az Univadvert hálózatot?
- Több, mint 140.000 elérhető hallgató
- Munkaerőpiacra lépés előtt álló, magasan képzett réteg
- Trendeket diktáló és azokra kifejezetten érzékeny célcsoport
- Akár 255.000 megjelenés havonta
- Az intézmények legforgalmasabb pontjain elkerülhetetlen a kontaktus

Reklámozz a legnagyobb hazai egyetemek
legforgalmasabb pontjain!
További részletekért látogass el a prezentációs aloldalunkra!
