Univadvert // egyetemi hirdetési hálózat
18-25+ év közöttiek
munkaerőpiacre lépés előtt álló, magasan képzett réteg
A hallgatók keresik a felületet
Az eszközeinket partnereink mellett az egyetemek is használják, saját információk közlésére, így a hallgatók nem csak látják a felületet, de keresik is azt.
A célközönség diktálja a trendeket
A fiatal felnőtt korosztály nem csak érzékeny az új trendekre, de diktálják is azokat. Az új dolog iránti befogadóképesség kivételes célközönséggé teszi az Y- és Z-generáció speciális rétegét.
Munkaerőpiacra lépés előtt álló korcsoport
Legjobban az egyetemista korosztály határolja be a munkaerőpiacra lépés előtt álló fiatalokat. Ezért az egyetemi hálózatunk kihagyhatatlan eleme az employer branding és toborzó kampányoknak.
Az egyetemi helyszínek július és augusztus hónapokban nem üzemelnek!
Miért válaszd az Univadvert hálózatot?
- Több, mint 140.000 elérhető hallgató
- Munkaerőpiacra lépés előtt álló, magasan képzett réteg
- Trendeket diktáló és azokra kifejezetten érzékeny célcsoport
- Akár 255.000 megjelenés havonta
- Az intézmények legforgalmasabb pontjain elkerülhetetlen a kontaktus
Reklámozz a legnagyobb hazai egyetemek legforgalmasabb pontjain!
Hirdetési helyszínek
Szegedi Tudományegyetem
Szeged
Pécsi Tudományegyetem
Pécs
Miskolci Egyetem
Miskolc
Metropolitan Egyetem
Budapest
Nyíregyházi Egyetem
Nyíregyháza
Neumann János Egyetem
Kecskemét
Dunaújvárosi Egyetem
Dunaújváros
Széchenyi István Egyetem
Győr
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Gödöllő
Eszterházy Károly Egyetem
Eger
Soproni Egyetem
Sopron
Milton Friedman Egyetem
Budapest
Óbudai Egyetem - Bánki Donát Gépészmérnöki Kar
Budapest